j

j

piątek, 17 maja 2013

Liebster Awards

Dziękujemy za nominacje do Liebster Awards ! ;)

Dostałyśmy nominacje od : http://1d-changemymind.blogspot.com

Odpowiedzi na pytania : 
1. Jesteś singlem czy w związku ? Jestem Forever Alone ;) I nie narzekam .. / Natalia Singlem / Aleksandra
2. Dzięki komu poznałaś swojego idola ? Dzięki przyjaciołom i internetowi ;) / Natalia Sama zaczęłam się nimi interesować / Aleksandra
3. Jaką średnią miałaś na świadectwie poprzedniego roku ? 5.36 . Wiem. Kujonka. / Natalia Ja również 5.36 / Aleksandra 
4. Jaki masz kolor oczu ? Brązowy . / Natalia Zielono - niebiesko - szare. Podobne do Louisa ;p / Aleksandra
5. Wolisz facebooka czy twittera ? Twitter / Natalia Raczej twittera / Aleksandra
6. Ulubiona piosenka ? Nie mam / Natalia Nie mam / Aleksandra
7. Jaki jest twój ulubiony sport ? Siatkówka i jazda na rowerze / Natalia Siaaaaaatka ! ;) / Aleksandra
8.  Do jakich fandomów należysz ? Directioners, Beliebers, Mixers, Roomies. / Natalia Directioners, Mixers, Roomies / Aleksandra
9. Jakich języków się uczysz ? Angielski, rosyjski. Mam zamiar jeszcze francuskiego. / Natalia  Angielski, rosyjski. / Aleksandra 
10. Twoje zajęcie na nudę ? Słuchanie muzyki, ewentualnie żarcie. Haha / Natalia Spanie i słuchanie muzyki Aleksandra 
11. Gdzie najchętniej byś się przeprowadziła ? Do Rzymu, Paryża lub Londynu / Natalia Do Londynu lub Australii /  Aleksandra 

Pozdrawiamy. Natalia i Ola  ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz