j

j

sobota, 29 czerwca 2013

#41 Zayn | cz.1

Nudziłam się na jakże ciekawej lekcji geografii opierając się łokciem o ławkę. Nauczycielka przedstawiała nam swój monolog na temat jakiś wapieni i chyba myślała, że klasa jest zainspirowana jej wypowiedziami. Ale w rzeczywistości było całkiem inaczej. Wszyscy zajęci byli sobą. Emily i Judy chichotały jak szalone. Emily pewnie znowu opowiadała o swoich przeżyciach z nowym chłopakiem. Na marginesie, jak można chodzić z kimś kto mówi do niej „moja ty ropuszko”…żabko, kwiatuszku, ale ropuszko?! No nic. Wracając do lekcji geografii – Greg z Jimem grali w „nieśmiertelne” kółko i krzyżyk, a Tom jak zwykle odsypiał ciężką noc przed komputerem. Reszta wyraźnie przebywała w innym świecie, podobnie z resztą jak ja. Cały czas w głowie miałam nową piosenkę mojego ulubionego zespołu. Z zamyślenia wyrwało mnie szturchnięcie [I.T.P.]. Spojrzałam na nią, a ona wskazała mi wzrokiem karteczkę leżącą przede mną. Popatrzyłam na nią i zobaczyłam literki układające się w: Po tej lekcji kończymy. Wbijasz do mnie ? Wzięłam długopis do ręki i napisałam: Nie mogę. Babka od angielskiego kazała mi przyjść po lekcjach do biblioteki. [I.T.P.] spojrzała na kartkę i szepnęła tylko: A no tak. I wtedy usłyszałam dźwięk dzwonka. Wyszłam z klasy i pokierowałam się do biblioteki. Popchnęłam drzwi przed siebie i wbiegłam prędko do pomieszczenia. Zauważyłam, że osoby czytające książki posłały mi piorunujące spojrzenia. Zwolniłam tempa i powiedziałam bezdźwięczne: przepraszam. Rozejrzałam się po pomieszczeniu szukając wzrokiem mojej nauczycielki od angielskiego. I zobaczyłam te jej rude włosy, które zawsze rozpoznam. Otaczało ją kilka osób. Podeszłam do niej i przywitałam się.
- Dzień dobry . – uśmiechnęłam się
- O [T.I.] już jesteś. No to jesteśmy już wszyscy. Zawołałam was tutaj, bo ze względu na wasze świetne wyniki w nauce chcę, abyście uczestniczyli w moim projekcie. Tylko nie mam pomysłu na jaki temat on będzie, więc poszukajcie jakiś materiałów, a jutro przedstawicie je na lekcji. I wybierzemy najlepszy. Rozumiem, że się zgadzacie prawda ? Bo od tego zależą wasze oceny końcowe . – wyszczerzyła swoje zęby
W ogóle nie miałam ochoty brać w tym udziału. Ale od tego zależała moja ocena. Z resztą inni byli w tej samej sytuacji co ja, więc nie pozostawało nam nic, jak się zgodzić. Wszyscy pokiwaliśmy zgodnie głowami.
- No. To do zobaczenia jutro. – odeszła i zostawiła nas samych
Wzięłam głęboki oddech i pokierowałam się w stronę długich regałów z książkami. W tej części biblioteki nie było wiele osób, więc byłam praktycznie zupełnie sama, prócz osób wykonujących tą samą czynność co ja. Ale każdy rozszedł się gdzie indziej. Wymyśliłam, że zbiorę informacje na temat punktów orientacyjnych naszego kraju. Szwendałam się między regałami w poszukiwaniu mojego celu. Po jakiś 5 minutach znalazłam odpowiedni dział. Wyjęłam mnóstwo książek i objęłam je mocno. Przez to, że było ich tak dużo zasłoniły mi zasięg wzroku i nic nie widziałam. Szłam ostrożnie przed siebie próbując o nic się nie potknąć. Ale nie udało mi się to, bo zaraz poczułam jak uderzam o coś i lecę do tyłu wypuszczając z rąk wszystkie książki. Po chwili uświadomiłam sobie, że ktoś mnie złapał i wcale nie leżę na podłodze. Wyprostowałam się i stanęłam na równe nogi wpatrując się w mojego wybawcę. Stał przede mną niesamowicie przystojny chłopak. Karnacja nieco ciemniejsza niż moja, kruczoczarne idealnie ułożone włosy. Nie byłam w stanie odgadnąć koloru jego tęczówek, ale wydawały się niesamowicie ciemne, zupełnie jak dwa węgielki. Jego usta były pełne i niezwykle… kuszące ? Ten chłopak na pewno namącił w głowie wielu dziewczynom. Nie wyglądał na takiego grzecznego. Nie pasował mi tu. I nie chciało mi się wierzyć, że przyszedł tu, żeby wypożyczyć jakieś książki. Miał na sobie czarny t-shirt z jakimś rysunkiem i tego samego koloru rurki. Podobało mi się to zestawienie. Co ja gadam ! On cały mi się podobał !
- Masz szczęście, że tu byłem. Inaczej nieźle byś rąbnęła o róg półki. - uśmiechnął się
- Dziękuję . - przygryzłam wargę nie mogąc przestać się uśmiechać
- Zayn . - wyciągnął do mnie rękę
- [T.I.] .
- A więc [T.I.] pomogę ci zbierać te książki .
- Aaa... tak .
Schyliliśmy się i zaczęliśmy zbierać wypuszczone przeze mnie książki.
- Tak w ogóle to do czego ci tyle książek ?
- Muszę przedstawić swój pomysł na projekt i przygotować materiały. A ty co tu robisz? Nie wyglądasz na takiego, który szuka książek . - uśmiechnęłam się
- Hahha . Masz zdecydowaną rację. Kazali mi poukładać tutaj wszystkie książki za karę . Nużące. - zaśmiał się wskazując na ogromny regał, w którym musiał poukładać książki leżące w kartonach obok
- Ołłł .. Pomogę ci.
- Nie trzeba.
- Ty pomogłeś mi to ja pomogę tobie. - pokazałam rządek swoich białych ząbków
- Okej .
Zaczęliśmy układać książki rozmawiając przy tym o wszystkim i o niczym. Praktycznie nam się buzia nie zamykała, a ja nie mogłam przestać się śmiać, bo Zayna nie opuszczał dobry humor. Zanim się obejrzeliśmy wszystkie książki były już na półkach.
- No i gotowe. - odparłam
- Dzięki, że mi pomogłaś. Sam bym tego nigdy nie skończył.
- Nie ma za co.
Zabrałam wybrane przeze mnie wcześniej książki i razem pokierowaliśmy się do bibliotekarki w celu ich wypożyczenia. Schowałam je wszystkie do torby i wraz z Zaynem wyszliśmy ze szkoły.
- Eee.. Spotkamy się jeszcze ? - zapytał drapiąc się po karku
- Jasne . - uśmiechnęłam się i oblizałam wargi - To mój numer. Zadzwoń jak będziesz miał czas.
- Dzięki. Na pewno to zrobię. - odparł wpatrując się w karteczkę, którą mu podałam .
Podeszłam do niego trochę bliżej i popatrzyłam głębiej w jego czekoladowe tęczówki, po czym cmoknęłam go w policzek i szepnęłam:
- Do zobaczenia Zayn.
- Już nie mogę się doczekać [T.I.] .
______________________________________________________________________

I oto pierwsza część Zayna . 
Ola miała go pisać, ale ja byłam szybsza i z tego co się teraz orientuję pisze teraz Nialla.
Co do tego imagina mam nadzieję, że się spodobał i liczę na komentarze. ^^
A kolejna część pojawi się niebawem.
                                                                                                                                       ~N

3 komentarze:

  1. super czekam na następną część!!! i w takim razie na Nialla :*/N

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś mógłby zalajkować moją stronkę na fb ? https://www.facebook.com/OneDirectionOsmyCodSwiata

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaaa ;D
    Podoba mi się.
    Aaach Malik ;D
    Ciekawa jestem co będzie w kolejnej części ;D
    Pozdrawiam Bella♥

    Zapraszam do siebie na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń