j

j

piątek, 2 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award

W skrócie o nagrodzie. Nominowany powinien :
1. Podziękować nominującemu blogowi. 
2. Pokazać nagrodę na swoim profilu. 
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów które twoim zdaniem na to zasługują. 
5. Poinformować o tym fakcie autorów.


Nominacja od: http://onedirection-nowezycie.blogspot.com/ i http://just-you-and-one-direction.blogspot.com/ . Dziękujemy bardzo !


7 faktów o Oli:

1. Należę do fandomów takich jak: Directioners, Mixers, Volley Family :)
2. Urodziłam się 04.10.1999r.
3. Nie mam drugiego imienia.
4. Mój ulubiony kolor to pomarańczowy.
5. Moim ulubieńcem z 1D jest Louis ;p
6. Oprócz One Direction i Little Mix słucham też Room 94, 5 Seconds of Summer i Big Time Rush
7. Mam starszą o 18 lat siostrę :D

7 faktów o Natalii:

1. Jestem zarówno Directionerką jak i Belieberką . I nie potrafię wybierać pomiędzy swoimi idolami. 
2. Urodziłam się 08.11.1999r.
3. Jestem perfekcjonistką.
4. Mam psa, który nazywa się Neruś ♥
5. Słucham też Eda Sheerana, Seleny Gomez, Little Mix, Room 94, Miley Cyrus i Demi Lovato.
6. Gdy skończę 18 lat mam zamiar przeprowadzić się do Londynu ♥
7. Moim mottem życiowym jest 'Stay Strong' ♥


Przepraszamy, ale nie nominujemy blogów, bo nie mamy wystarczająco dużo czasu ;(




Serdecznie pozdrawiamy, Natalia i Ola :)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Natalia nie ma tymczasowo dostępu do komputera, na którym jest napisany gotowy imagin, więc jej praca pojawi się z lekkim opóźnieniem :)
      Ja jestem właśnie w trakcie pisania i myślę, że dodam najwcześniej jutro wieczorem :)

      Usuń
  2. Hej zostałaś nominowana do Versatile Blogger. Więcej na moim blogu http://opowiadanielondonismyparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń