j

j

czwartek, 5 września 2013

#57 Harry


MUZYKA . ♥
I ZNÓW MUZYKA . ♥
Dla Olmenka . ♥ 
Poczułam promienie słoneczne prażące moje plecy i odruchowo przykryłam się mocniej kołdrą. Leniwie rozszerzyłam powieki i zobaczyłam leżącego obok Harrego. Opierał się na łokciu i wpatrywał we mnie uśmiechając się szeroko. Kiedy zauważył, że się obudziłam odezwał się:
- Dzień dobry skarbie .
- Hej . - uśmiechnęłam się i zaczesałam kosmyki włosów opadające mi na twarz za ucho.
- Jak się spało ?
- Nieźle, tylko szkoda, że tak krótko.
- Nie przejmuj się wynagrodzę ci to . - powiedział i wstał z łóżka, po czym podniósł z szafki tackę ze śniadaniem stawiając ją przede mną. Zauważyłam leżącą tam karteczkę i zdecydowałam się przeczytać na głos.
- Dla mojej najpiękniejszej dziewczyny [T.I.], którą bardzo bardzo, ale to bardzo mocno kocham. Jej ukochany chłopak Harry. Aww.. Dziękuję . - uśmiechnęłam się i cmoknęłam Harrego w usta.
- To co jemy ?
- No pewnie. Wygląda naprawdę smacznie. Sam zrobiłeś ?
- Zupełnie sam.
Przyglądałam się talerzowi, na którym położone były naleśniki polane bitą śmietaną i truskawkami. Oblizałam usta i wzięłam jednego. Powoli rozkoszowałam się ich smakiem. Kochałam ten smak. I Harry dobrze o tym wiedział.
- Pyszne. - pokazałam rządek swoich białych ząbków, po czym przybliżyłam się do Harrego mocno wpijając się w jego usta. Słyszałam jak zachichotał. Uśmiechnęłam się i kończyłam to co zaczęłam.
- Pamiętasz jaki dzisiaj dzień kochanie ? - spytał stykając nasze czoła razem
- Emmm... Tak ! Pamiętam ! Nie zapomniałam ! - ucieszyłam się
- No właśnie, więc z okazji naszej rocznicy chciałbym podarować ci mały upominek. Proszę. - wręczył mi podłużne czerwone pudełeczko.
Otworzyłam je i zobaczyłam złoty naszyjnik z zawieszką w kształcie serduszka, na którym wygrawerowany był napis Na zawsze razem. Zacisnęłam usta i poczułam pojedynczą łzę na moim policzku, którą zaraz starł kciukiem Harry.
- Dziękuję. Jest piękny.
- Spójrz co jest na drugiej stronie. - odwróciłam serduszko i zobaczyłam napis Harry - Mam taki sam tylko z twoim imieniem z tyłu. - pokazał swój wisiorek
- Zawiesisz mi go ?
- No pewnie.
Dałam mu łańcuszek, który zawiesił na mojej szyi. A potem to ja założyłam jemu.
- Też coś dla ciebie mam.
- Serio ? Co ? - spytał, a ja w tym samym czasie odwróciłam się do szafki nocnej i wyjęłam z szuflady prezent. Był to album z naszymi zdjęciami. Pod każdym był podpis. Zdjęcia robione były w chwilach ważnych dla mnie i Harrego. Każde z nich wspominamy z uśmiechem na twarzy.
- Wow ... [T.I.], to jest piękne. Kocham cię. - powiedział i cmoknął w usta - A teraz ubieraj się, bo mam dla ciebie niespodziankę. Nie pytaj, bo i tak nie zdradzę.
***
Harry trzymał mnie w talii prowadząc gdzieś. Uparł się, żeby zawiązać mi opaskę na oczy, aby nie zdradzić niespodzianki.
- Harry ? Już mogę zdjąć ? - spytałam
- Jeszcze nie. Teraz będą schody, więc ... - powiedział i wziął mnie na ręce - wniosę cię na górę.
- Ej ! Możesz mnie zostawić i już mi to zdjąć ?
- Tak. - odstawił mnie na ziemię i rozwiązał opaskę
Otworzyłam oczy i zobaczyłam, że stoimy na jachcie.
- Zawsze zachwycałaś się tym jak para spędza ze sobą chwile na jachcie, więc postanowiłem spełnić twoje marzenie. Podoba ci się ?
- Czy mi się podoba ?! Jasne, że tak ! Jesteś najwspanialszym chłopakiem pod słońcem.
- A ty najwspanialszą dziewczyną. - wzmocnił uścisk w talii i musnął moje wargi swoimi pozwalając mi napawać się smakiem jego ust. - Chodź.. - złapał mnie za nadgarstek i pociągnął w stronę stołu z dwoma krzesłami. Odsunął jedno i pozwolił mi na nim usiąść. Siedzieliśmy naprzeciw siebie wpatrując się w nasze oczy, które były bardzo podobne. Obydwoje mieliśmy zielone, duże, może trochę podobne do kotka i przede wszystkim takie od których nigdy nie mogło oderwać się wzroku. Hipnotyzujące. Między nami była naprawdę miła, wręcz romantyczna atmosfera. Zapamiętałam każdą sekundę tamtego dnia i z chęcią bym go powtórzyła. Rozmawiało nam się naprawdę łatwo, a w międzyczasie jedliśmy sałatkę, której wzięłam z 10 dokładek. W końcu wstaliśmy od stołu i oparliśmy się o barierkę wtulając się w siebie i patrząc na zachód słońca.
- Ładne co ?
- Mmmm...?
- Wiem też, że chciałaś całować się z chłopakiem przy zachodzie słońca, więc spełnię twoje życzenie ..
Harry bez chwili wahania przycisnął swoje wargi do moich. Niemal od razu odwzajemniłam pocałunek i przytuliłam się do niego mocniej. Jego dłoń powoli masowała moje plecy zostawiając za sobą ślad w postaci miłego dreszczu przechodzącego całe moje ciało. Nasze oddechy nieustannie mieszały się ze sobą, a usta połączyły w jedną całość. Pozwoliłam sobie wsunąć język do jego ust odnajdując jego i pogłębiając pocałunek. W końcu odsunęliśmy się od siebie i wtedy zaczęłam :
- Czy ty czegoś o mnie nie wiesz ?
- Hmmm... Chyba nie.
- Hhahaha .
- [T.I.] ?
- Mmmm... ?
- Ufasz mi ?
- Tak.
- Lubisz wyzwania ?
- Tak.
- Więc pozwól mi coś zrobić. - powiedział, po czym zdjął buty i wziął mnie na ręce skacząc do wody.
- Aaaaa !!!!!!!!! - krzyczałam w czasie skoku
Usłyszałam plusk i czułam jak jestem pod wodą. Szybko wynurzyłam się na powierzchnię i zaczęłam szukać wzrokiem Harrego. Zauważyłam jego roześmianą twarz tuż przede mną.
- Co ty robisz głupku ? - wrzasnęłam
- Oj przestań .. I tak wiem, że mnie kochasz prawda ?
- No .. masz rację . Nie potrafię się na ciebie długo gniewać. Ale to było niebezpieczne.
- Taki już jestem.
- I takiego cię kocham. - zachichotałam i ponownie złączyłam nas w słodkim pocałunku.
It was a very happy day. ♥ I want these more. ^ ^
______________________________________________________
Miał być Zayn, a wyszedł mi Harry . 
Ale obiecuję, że napiszę Zayna i postaram się go jak najszybciej wstawić. 
Co do tego imagina był pisany na szybko. Jak go zaczęłam tak po jakiejś 1,5 h skończyłam. Mam nadzieję, że wyszedł dosyć znośny. 
Zrezygnowałam z odrabiania lekcji i zaczęłam go pisać, ale pisało mi się go przyjemnie. 
I jak zawsze proszę o komentarze, bo dają niezłą motywację . ♥ 
Pozdrawiam i kocham . ^_^
~N

2 komentarze:

  1. Ale słodkii *.* Kocham takie imaginy :)
    Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łohohohohohohoh <3
    Też chcę mieć takiego Hazzę za chłopaka :<
    Boooooski imagin, nie ma co :**
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do mnie:
    believe-in-1d-imaginy.blogspot.com
    Ewa xx

    OdpowiedzUsuń